Subject: tasuline vaktsineerimine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 10:15:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
meil on selline mure: 3-kuune laps, kellel hetkel puudub ravikindlustus peab 
saama jaanuaris plaanilised vaktsiinid. Kuidas peame tegelema? Kas teeme 
siis retsept vaktsiinidele ning vanemad ostavad välja?

Lapse ik on 62409300052. Laps on sündinud Eestis, kuid vanemad on Ukraina 
sõjapõgenikud. Elamisloa lapsele lähevad nad taotlema alles jaanuari lõpus. 
Kirjutasime Tervisekassasse ning saime vastust, et peale kolme kuu saamist 
on kõik raviteenused tasulised, kui ravikindlustus puudub.

Oleme Teile väga tänulikud, kui te oskaksite meile öelda, kuidas peame 
tegelema antud olukorras.

Lugupidamisega,
pereõde N.Nikolajeva
Astermed OÜ

 <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
Virus-free.www.avg.com 
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>